8. 4. 2021 smo učenci od 5. do 9. razreda imeli športni dan. Najprej smo se ob 9.30 uri zbrali na razredni uri, kjer nam je razrednik podal navodila glede poteka športnega dne.

Po podanih navodilih smo se najprej seveda vsak zase odpravili na pohod. Šli smo lahko kamor koli npr. na Panoramo, ob Dravi, v park … Po pohodu smo razredniku sporočili, koliko korakov smo naredili na pohodu. Korake smo si lahko šteli na različne načine npr. z uro, s telefonom ali pa da si hodil eno minuto in si štel korake, potem pa to pomnožil z časom pohoda. Štetje korakov je bila prava motivacija, saj smo vsi malo tekmovalni in smo želeli narediti čim več korakov. Naslednja naloga so bile priprave na športno-vzgojni karton. Preden smo začeli z pripravami, smo se morali dobro ogreti, naredili smo sklop gimnastičnih vaj. Ko smo to opravili, smo lahko začeli z različnimi vajami, ki so bile na izbiro, to so bile npr. tabata, plank, jumping jacks vadba, kardio vadba in vadba za koordinacijo. Po opravljeni nalogi smo imeli še nekaj športnih izzivov. To so bili obrat s čevljem, opora na rokah, ravnotežje s knjigo, poigravanje z nogavicami in helikopter. Ko smo to opravili vse tri naloge in še izziv, smo razredniku poslali slike s pohoda, priprav na športno-vzgojni karton in od izzivov. Med posameznimi nalogami si si lahko vzel petnajst minut odmora in vmes kaj popil ali pa prigriznil. In tako je potekla naš osmi april. Čeprav se nismo družili s sošolci, smo si s športom popestrili dan, posebej nas je navdušil izziv.

                                                                           Zala Mojsilovič Meznarič, 7. b